Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

Don't wake me cause I'm dreaming

The nicest thing to me is sleep, so at least I can dream. (Marilyn Monroe)
Aloha  Cat de frumos este sa te trezesti la sapte dimineata, sa vizionezi niste seriale/desene/filme pana dupa amiaza si apoi sa lenevesti tot restul zilei in pat, sa dormi mai mult decat o face pisica ta. Doua zile la rand (in weekend) am facut asta. Nu prea inteleg de ce m-am trezit asa devreme, avand in vedere ca a venit minunata vacanta de vara si mergeam sa ma culc la 03:00-04:00, dar a fost frumos. Am asteptat eu, in zadar, sa se intample ceva intr-un anumit anime, mai exact Togainu no Chi,  actiunea nu prea m-a fascinat, dar personajele erau foarte frumoase. Apropo, scumpo, printre altele, le-am vizionat si pe cele sugerate de tine. Omg! Eh, poate reusesc si eu azi sa desenez ceva (mi-e un piculet dor), sa schimb apa la pesti si sa ma uit la Gone With The Wind. Sunt curioasa. 
Ah, se intampla atatea lucruri zi de zi. Lucruri frumoase, mai putin frumoase, cele care te socheaza, care te pun pe ganduri, care te schimba in bine (uneori si in rau, dar sariram peste chesta) si cele pe care le astepti din timp, iar atunci cand vin, nu poti crede ca s-a intamplat.
Momentan ma relaxez ascultand o melodia a minunatului Brad Paisley. Mi-am facut unghiile roz pal si beau niste Tedi cu morcovi, banane si mere. Sunt asa copilaroasa uneori, dar asta e secretul unui suflet mereu tanar,nu? Deci nu uita niciodata sa razi de situatie in zilele ghinioniste, cand esti neindemanatica sau cand cazi pe scari in curtea liceului, chiar de iti vine sa intri in pamant! Si acum imi amintesc acea zi :))
Ah, m-am indragostit de aceasta melodie. Este absolut superba! Yeah you can tell me all your thoughts about the stars, and show me where you run to, but don't tell me where the road ends, Cause I just don't wanna know!
Peace and Love.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI