Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

Let it snow, let it snow, let it snow

O brado bello, o brado bello o cetinoooo! Dodo bello dodo bello... Lalalala.
Ah, cate amintiri. Hey, sa nu cumva sa-mi spui ca nu ai vazut nici macar un singur episod din Copiii de la 402, ca nu te cred! Uite ca am dat si raspunsul nebuniei de mai sus, deci nu mai clarific nimic. Continuam ascultand colinde.
Ei bine, uite ca a venit si momentul pe care l-am asteptat doi ani. A niiiiiiins!! Si a nins frumos, mult, cu fulgi mari, s-o pus zapada ca lumea. E asa frumos. Anul trecut am avut noroc ca am facut o mica escapada pana la tara, iar acolo a fulguit un piculet. Ca altfel, nu ma mai plimbam cu sania.
Pacat ca e si foarte frig. Uf, frugul asta, nu mai suport vremea rece. Bine ca ne inveseleste zapada. Cam ciudat,nu? Niste apa inghetata si pac. Multe zambete de copii. Evident ca ma refer la toata lumea. De ce iarna ne aduce aminte de copilarie? Eh, nu ca as fi eu vreo batrana, dar asa este. Iiii si cozonacel cu lapte.
Luni mi-am invitat surioara (si cadoul meu) la un cico fierbinte cu biscuiti, sa ma revansez ca nu am mai mers la patinoar cu ea si colegele ei. Si ca sa-i iau ochii cu ceva, i-am spus ca am o surpriza de la Mosu` . Imediat a venit..dupa cinci ore!! Asa ca am intampinat-o frumos, cum o fac de obicei, ca o surioara mai mica simpatica ce sunt,  la usa cantandu-i "In a 14 zi de decembrieeee, iubita mea surioara mi-a daruit 14 dureri infernale de cap!!" Oricum ne-am distrat, ca de fiecare data cand ma viziteaza ne luam ceva de rontait: suculet ,urmarim un film, iar eu adorm mereu la final (pentru ca ne apucam de el abia pe la 12:00-01:00).
Dar deliciul vizitei sale a fost de fapt cea de-a doua zi cand am impodobit bradul. Ni-l aduce mama si spune sa bagam niste muzica de Craciun sa ne imbie atmosfera. Okay.`Doar un Craciun cu tine` a rulat in winamp cam doua ore in continuu pana cand am zis "bine, bine.. hai  treaca de la mine! bag si `E mos Craciun!" 
Ne-a asteptat bradul mult si bine pana sa fie impodobit ca, na, noi dupa ce am pus instalatia am luat beteala, bilutele si ni le-am pus in cap, la gat si am inceput o serie de poze. Apoi ne-am intors la el si ne-am apucat serios de treaba. Ori facem treaba, ori nu mai facem!
Eu & sor-mea(cantand): impodobeste mama bradul...
Mama: da, da...cum sa nu!!

2 comentarii:

am ajuns acasa cu ocazia ovidelshtudului, sarbatoarea interglobala a miericienilor... si am gasit nameti de zapda cat casa, m-am intrebat daca nu cumva si-au cumparat zapada^ cu basculanta :)). noi sa fim sanatosi, cat ai zice ...rachiu :))

 

Vad ca`mi admiri mult replicile =))
Deci..Ovidelstud fericit si tie scumpule:*:*

 

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI