Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

This is beautiful.

Este atat de tarziu, iar eu sunt inca treaza. 03:42 . Incepe sa se risipeasca intunericul, dar inca se mai pot vedea cateva stele (n-au fost prea multe in noaptea asta). Si luna, bineinteles. Printre atatea nuante de albastru superbe, luminile orasului se vad foarte frumos. Cat mi-as dori sa fie totul asa cum vreau eu. Zau ca ar fi minunat. Tocmai trece un avion. Cred ca e avion. Oare cum se vad stelele de acolo? Heyy, stii ce mi-ar mai placea? Sa ma imbrac repede, sa-mi iau cheile si sa ma plimb pana rasare soarele intr-o decapotabila. Un Bentley Azure asa, hihi. Si sa las in urma doar parfum si vibratii. Sau pana la mare. Sa ma plimb putin pe mal, sa intru in apa, sa fac cateva poze si sa ma intorc seara acasa si sa ma culc cand trebuie si poate incep si eu sa am din nou vise normale. Sa ascult incontinuu melodia asta superba. As sta pana dimineata doar sa o ascult iar si iar. Am auzit-o ieri, in masina, cand ma intorceam acasa. Pe la inceputul anului, cred (abia imi amintesc ce-am facut acum doua saptamani, daramite acum cateva luni) mi-a dat-o un tip s-o ascult. Absolut superba. Te relaxeaza. Multumesc Edy. A avut dreptate cine a spus "vine muzica pe lume sa avem ce mai iubi.."
*
Aah, visez cu ochii deschisi si nu se trage de la somn. Pur si simplu sunt o visatoare. De aceea imi ia ceva timp sa ma simt singura. Dar am o imaginatie activa. Gandurile zboara departe. Las de-o parte orice cand imi vine o idee si vreau s-o continui. Hihi, macar stiu ca sufletul meu va fi mereu tanar. Of, ma ingrozeste gandul ca intr-o zi, voi imbatrani, chiar daca mai sunt foarte multi ani, nici nu stii cand trece timpul. Sper sa am o viata superba alaturi de persoane speciale. Nu conteaza daca va fi aici sau in alta parte. I just want to be wonderful. 
Heyy e aproape dimineata. Sweet dreams :*

~ALL I EVER NEED~

5 comentarii:

Really Beautiful

 

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI