Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

Saturday cocktail


Heyy e o super dimineata de sambata. Racoare, liniste si ce-ti mai doresti. Lucrurile sunt la locul lor, vag imi apar imagini din visul de noaptea trecuta si inca astept sa-mi aduca si mie cineva doua sandvisuri si un nesquik. Hihi, am avut o noapte alba dupa vizionarea a sapte episoade din The Vampire Diaries si reluarea Twilight de pe ProTv. Cand un film e frumos, il pot viziona de nenumarate ori. Amuzant totusi faptul ca abia acum am avut curiozitatea sa incep sa urmaresc serialul. Dar innebunesc cand ma tine cineva in suspans. Bineinteles, Damon si Stefan sunt ciresile de pe tort.
Am lasat pe marginea patului cartea din care nu am citit decat 50 de pagini, (Pana la lasarea serii) prea multe detalii.. Ma gandeam ca e diferita, dar zau asa, cred ca am aproape toate cartile Sandrei Brown in colectia lui tata, puteam alege una din ele daca voiam asa actiune! Eh, am pus muzica, poate voi da play si unui desen, asa de inviorare, apoi continui sezonul 1. 
Un lucru e cert, pe langa toate planurile initiale, va fi o vara plina de nopti albe. A white summer with my favourite hero, Black Cat >:D< 
Eh, jocurile copilariei. Cine e eroul? Noi 
P.s. N-am putut rezista, he's so hot! Sexy + rau = DANGER! =))

5 comentarii:

Acest comentariu a fost eliminat de autor.
 

Dilema mea rezolvata de tine =)) s-o numim Teorema Ioanei? :>

 

ar fi perfect. Acum ma incadrez si eu in randul marilor matematicieni ca Pitagora...:>

 

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI