Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

Soulstorm

Bun, deci incerc sa scriu cat mai corect, pentru ca mor de ras. Sa-ti spun. Mi s-a comunicat, din nou, caci in ultimul timp numai asta aud: `Am racit cobza!` Eh, eu inca astept. Nicio graba, scumpo. Stai cat mai departe de mine.
Revenind la ideea precedenta, am avut toata saptamana chef de caterinca. Si inca am. Mai si caut pe minunatul google niste bloguri, sa ma mai amuz si eu de inventivitatea altora. Cuvant cheie racit cobza. Bai si gasesc gandurile ratacitoate ale unei mame, care, parerea mea si a lui Adi, intentionat sau nu, isi face bietul copilas de ras in mare stil. Cum sa ma expreim altfel daca am cazut pe jos, la propriu! de pe scaun in timp ce-i citeam postarile? De fapt, mama le citea, eu faceam soc cardio-respirator de la ras. Iar ea nu prea ma ajuta, radeam si mai rau. Oky, oky sa spun de ce. Povestea peripetiile micutului, folosind..diverse apelative. Toate derivau de la GUGONT. Gugontul, gugontelul, gugu, gughi, gogu etc. =))))))))) Gugontelul a invatat ca incarcatorul de la telefon se baga in priza! Anyway, super tare! Multumiri anticipate, pentru portia de ras! Foarte tare frateee.
Nu vroiam sa incep asa, dar nu m-am putut abtine. Hihii. Initial as fi inceput spunand cat de aiurea mi-a stat parul azi. Si ce nervi mi-au facut jagardelele cu care am plecat acasa. Sa-ti spun si asta. Imi aranjez eu parul de dimi, frumos cu foehnul, un pic de fixativ sa nu se ciufuleasca la metrou si plec mandra la liceu. Cand ajung in fata blucului, ce crezi? Ploua! Damn it! Toata ziua am stat cu mainile in el aranjandu-l, pentru ca era claie! Am ajuns la metrou infometata, plouata si (multumesc foarte mult, sunteti niste scumpi) cu o stare de nervozitate. Ce sa nu-ti povestesc..
Whatever, voi asculta niste muzica si poate sa vad niste video cu chestii amuzante sa-mi schimb starea. Desi am ras pana n-am mai putut, mi-am amintit de aia si m-am enervat iar. 
Oh si ieri am vazut un sarpe! Si azi m-am desenat pe tabla(o caricatura). Si am mancat cu Georgiana o shaorma si cu Ioana un hamburger. Ups, am spus ca nu mai povestesc de mancare. Unii care nu ma stiu ar putea crede ca am depasit de mult suta. Dar nu-i asa! Doamne fereste sa se intampla asta vreodata. Ar fi cosmarul vietii mele.

Gata, ma bag in pat ca e tarziu si mi-e somn. A si azi am dormit vreo trei ore. 
Well.. good night, wet dreams, peace and love

4 comentarii:

Acest comentariu a fost eliminat de autor.
 

Scrisesem aiurea in primul comment =)) De aia am sters :"> >:D<:*:*:*

 

Daca-ti spun unde am auzit ..
Bine hai sa-ti spun. Eram la un festival de adventisti in ziua a 7a =))))))
Joke. JB in AL! :))

 

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI