Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

No one gonna tell you freaky like me


Heyy. Poate ca a trecut timpul si mai sunt multe lucruri de facut. Poate ca a trecut si Craciunul, despre care am tot vorbit si ne-am laudat ca-l petrecem cu familia, ca e minunat si plin de bucurii si poate ca s-a oprit ninsoarea. Poate ca in doua zile se sfarseste si anul acesta si o luam de la capat. Asa mi-e o lene sa reiau totul. Pentru ce toata osteneala? Ca sa sarbatorim ca se sfarseste. Bun asa. Dar stii cate lucruri am nevoie sa uit? Multe. Ca sa trec mai departe si sa nu ma mai gandesc ca am gresit in anumite momente, penibile poate, dar na, asa actionez eu. La inceput sa nu-mi supar prietenii, apoi e mai rau. Poate ma voi schimba. Hey, incepe un nou an. Mai multi prieteni, mai multe amintiri, mai multa dragoste, mai multe rasete.  Plus cateva despartiri si lacrimi. Sunt lucruri de care ne ascundem in cele mai intunecare colturi ale sufletului, dar pe care nu le putem ocoli. Asta cand motivul pentru care se petrec, este tristetea. Si stiu ca am dreptate. Dar mai sunt si acele momente absurde care ne amuza si iti vin imediat in minte versurile celor de la Spitalul de urgenta `buna dimineata, ce frumoasa-i viata, daca vrei sa stii aseara te-am inselat!`
Plus lacrimile de bucurie. Cand te impaci cu un prieten pe ritm de nothing else matters si nu-ti vine sa crezi ca ai facut-o. Cand vezi un minunat peisaj in tara pe care multi o critica, iar si mai multi o apreciaza, e zapada, iar tu cu un ceai fierbinte in mana, inghetata de frig, reusesti sa scancesti, tremurand un singur cuvant: "frumos .."
*
Dar stii ceva? Dupa cateva zile in care m-am intrebat, cand am sa mananc eu atata ciocolata, am descoperit ca inimioarele din pungile purpurii, sunt de fapt turte dulci invelite in ciocolata. Super. Ca tot a venit vorba de turta dulce. Aveam chef de ras asa ca am urmarit cateva episoade din Viata cu Louie si-mi aminteam de copilarie. Nu ca as fi vreo batrana, dar cand ii vad pe astia mici in fata computerului imi amintesc cat de putin interesata eram eu de el la varsta lor. Scuza-ma ca eu eram supererou. Scuza-ma ca imi e dor sa ma trezesc dimineata devreme sa vad desene, ca imi e dor de adevaratul Mickey Mouse, scuza-ma ca imi e dor de simplitatea anilor 90. (Okay '97-'05) Ah, Ioana, iti mai amintesti? Iubire in curand facem zece ani! 
Descopar multe lucruri acum la sfarsit de an. Acum trei zile mi-am dat seama, dupa niste calcule amanuntite ca in aprilie, fac patru ani de cand sunt prietena buna cu Suzi 
You're like a song that I heard when I was a little kid but forgot I knew until I heard it again. 
Stiti ca pe voi v-as da la schimb doar pe o peltea de persica! Joke! :))
*
 - I’m just afraid if I do trust someone, I’ll get my 
heart broken.
-I understand. I had a nice pair of Rollerblades. I was afraid to wreck them, so I kept them in a box. Do you know what happened? I outgrew them. I never wore them outside. Only in me room a few times.
-A person's heart and feelings are very different than skates.
- They’re kind of the same thing. If you won’t use your heart, who cares if it gets broken? If you just keep it to yourself, maybe it’ll be like my Rollerblades. When you do decide to try it, it won’t be any good. You should take a chance. Got nothing to lose. 
Home Alone II

1 comentarii:

Ai reusit sa-mi storci niste lacrimi cu articolul asta. Uimitor cum cineva de varsta mea poate sa gandeasca asa...

 

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI