Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

Fericire cat ai spune rachiu!

Ieri am avut zi libera, asa ca mi-am dedicat vreo sapte-opt ore cautarii desenelor vechi, de care m-am intragostit cand eram mica. Am gasit multe,m-am uitat la cateva epidoade, poze si am citit unele conversatii haioase.si sincer era sa cad de pe scaun razand in hohote.
Hai frate..acele desene erau minunate. Chiar ma suparam cand pierdeam episoade (pt ca intram de dimineata) Nu o sa mai vad vreodata desene gen Viata cu Louie, Copiii de la 402, Familia De Ce, Pisoiul Eek, Piratul Jack cel teribil, Lumea lui Bobby, The Flinstones, Powerpuff girls, Top Cat, Scooby Doo, Jossie and the pussycats, Courage the cowrdly dog, Tom and Jerry, Johnny Bravo, Dexter's laboratory etc.
Sincer, de ce sa nu se mai difuzele? Eeh, sorry acum, copiii vor doar ninja, roboti si distrugere in masa. "Si cine vrea sa cunoasca viata simpla a tanarului Louie?" Ei bine eu :>
Acelea erau desene intradevar frumoase si este chiar suparator faptul ca nu le gasesc si in romana. Nu ca nu le-as intelege in engleza dar sa recunoastem...suna muuuult mai bune!!! Sunt mai amuzante. Alo...vocea lui Andy Anderson? Pfff genialaaaa, divina, Dumnezeiasca!!! Acum mai sa te sperii cand deschizi tv`ul pe vreun post de desene si mai multe nu.


Eu am crescut cu Cartoon Network si Fox Kids si sunt mandra de asta!
(si cu tvr1. Cu cata nerabdare asteptam diminetile de weekend ca sa vad Mickey Mouse. My baby love)

1 comentarii:

cu asta ai umplut paharul de... hohote, cat ai spune rachiu:))

 

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI