Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

Ce zici, mancam bomboana pe ascuns?

 
Eh, uite cum incepe o zi ghinionista: Trezire la prima ora a diminetii pentru ca imi era sete, vis la metrou in asteptarea lui Dristor 2 in compania unei balerine cu o ciudata atractie fata de mine, apa rece in primele cinci minute, varsat cappuccino pe usa si pe mine, o suvita in cana cu lapte si multe eventuale cazaturi. Dar muzica rezolva totul. Plus doua filme alaturi de Georgi, biscuitei, niste rondele si suculet. Da, tot in fotoliul in care stam ca doua pixuri! Si o bombonica ferrero rocher cam topita, pe care intr-un mod cat se poate de nepoliticos am refuzat sa o impartim cu micuta mea verisoara aflata in vizita. Eh, haide ca i-am printat poze sa le coloreze. By the way, tocmai ce mi-am dat seama ca filmul vizionat in 2005 (al carui nume incercam sa-l gasesc), era Final Destination 2. Am aflat asta pentru ca le-am luat la rand. Cel putin, asa ne propusesem. Mai avem 3 si 5. Poate voi face eu o aroganta si am sa-l vizionez pe 3 de una singura azi, ca tot ma plictisesc si nu am chef de iesit. Unii chiar nu pricep; frate, in weekend si vacanta nu ma cauta, te bazai eu! Bineinteles, exceptie persoanele mele speciale >:D<
*
Uh, i'm in love with If I had you, that would be the only thing I'd ever need, if i had you, life would be a party it'd be ecstasy. Hihiii. Nici nu mai e nevoie sa mentionez For Your Entertainment, aceasta mi-a placut de cand am ascultat-o pentru prima data si nu ma mai satur de ea. Uh, Adam, i'm bored, i need to be entertained :>
Aseara am gasit episoadele unui anime, oh la la. Sunt superbe personajele. Foarte frumos desenate si ale naibii de sexy. Sunt la episodul 5. L-am descoperit intamplator. Cautam o poza draguta cu Loveless si, ia te uita ce placintei. Dupa un timp, am descoperit ca se numeste Durarara  Hihiii. 
P.S. Multumesc ca ai venit cu mine, scumpo:-* Dar, ai uitat cartea pe canapea.
Ah, deja 17:22, nu creeeed! Trece prea repede vacanta. Uh, inca putina rabdare si vine vara, care trebuie sa fie cea mai super, clar!
Aloha 

6 comentarii:

stiu ca am uitat cartea...daca nu as avea capul lipit de gat cred la's uita si pe el:)) <3

 

Cum adica "unii" ..? bn.. ma simnt ca un obiect...

 

insufletit, caci eu nu decid unde sa mergi. deci o persoana.

 
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
 

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI