Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

You know that tonight i'm lovin you

Please excuse me, i don't mean to be rude. Ah, frumoasa melodie. Hello you. Ce seara frumoasa. Iar eu aici, cam obosita, nici nu ma mai deranjez sa caut ceva la tv, ca nu gasesc. Il voi deschide ca de obicei pe sfintele desene si poate mai visez ca-s cea mai buna dupa desert. (Brandy si Mustacila) 

Dupa ce am comandat un hamburger la Alejandro, ce sa mai spun? Here's the situation, been to every nation, nobody's ever made me feel the way you do, you know my motivation, give in my reputation. Ah, nu mi-o pot scoate din cap. E tare draguta. Cam asa se intampla mereu. Dar de melodiile dragutului de Enrique, nu ma plictisesc niciodata. 
Atat de anosta toata aceasta periaoda. Atat de la fel. Ce-am facut in ultimul timp? Muzica deschisa in winamp si sa curga timpul peste referate si schite. Oh,da, l-am desenat pe Leo. Cred ca e binisor. Am asa, un drag mai mare de el, decat de obicei. In fine, mai important este faptul ca nu-mi gasesc cerceii in forma de inimiara, primiti intr-o cutie roz pal cu o floricica de Craciun. Deci nu am idee unde i-am pus. Am rascolit toate lucrurile. Cred. Eh, trebuie sa dau de ei. Altceva, nimic special, doamnule. Mda, am ras si eu mai mult la liceu si lumea-mi spune `ce fericita ai fost azi` eh, you don't know me, baby.
Incredibil, frate. Am pierdut inceputul filmului si doar cu vreo doua ore inainte mi-a zis Alex (Alejandro) sa ne uitam. (Stapanul inelelor) Da, sigur. El a iesit pe la bulevard iar eu lenevesc pe-aici ascultand muzica, mananc niste ciocolatele teribile. Teribil de bune! Hihi. 
Nu am mai iesit si eu pe cinema, vreun parc. Nu tu poze la bradut, nu tu suculete! Doar pe Georgiana ce-am mai vazut-o. Azi trebuia sa merg si la Ploiesti, dar mai bine ma duc in vacanta, sa stau mai mult de doua zile. Sa stau trei, patru (maxim sase). Poate mergem si pe la tara. Sper sa ninga si acolo (apropo, in Bucuresti ningeee), sa facem niste poze dragute. Deja zece jumate? Parca era opt fix cand m-am uitat ultima data! Ba nu, ultima data era zece si zece si m-am enervat ca am pierdut din film. Okay, scoatem replay-ul ca devine agasanta melodia. Inca draguta! Hehe, ce crezi? Am dat repeat all si incepe urmatoarea melodie. Adica Dirty Diana live nu stiu unde. E, scuza-ma ca nu stiu,dar e importanta melodia, nu locatia. Tocmai am auzit un I LOVE YOU, MICHAEL! In alte circumstante as fi ras. Dar acum nu mai am ce sa zic. I'll never let you apart, you are always in my heart, angel!
Bine, bine. Am sa deschid tv-ul mai repede, ca sunt obosita si simt ca mi se mica scaunul cu tot cu podea si mi-e frica. E doar pulsul meu, dar cand ma uit la perdeaua care se tot penduleaza de la vandul ce se strecoara usor prin geamul rabatat de la balcon, deja nu-mi mai place. Stii ca ti-am spus ca am uitat de film? Am luat telecomanda si am apasat, din obisnuinta pe 0, care, la mine e Protv, deci am dat la fix. Eh, ma voi bucura de continuare.
See you later. Aloha!

3 comentarii:

Imi place noul background, e chiar potrivit si frumos ! :)

 

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI