Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

Ugly ways blues

Morning:*
Ah, ce mai noapte. Abia am adormit dupa ce mi-a povestit Diana cateva intamplari dubioase. Iiiih! Eram atenta la fiecare umbra. Nu puteam inchide ochii. Iar cand pisica a intrat in camera pe geamul deschis era sa fac stop cardiac dupa stop cardiac. Sariram peste chesta ..
Pe la zece si ceva, butonam tv-ul in cautarea a ceva interesant. Am dormit dupa amiaza si aveam chef sa rad. Era liniste si tocmai incepuse ploaia. In cateva minute s-a risipit toata linistea. Auzeam doar picurii care se izbeau de geam si foarte putin sonorul de la tv. (il dadusem incet; nu stiu de ce)  Eh si cum nu gaseam nimic interesant m-am hotarat sa dau pe MGM sa vad un filmulet bun. Am asteptat un pic si mi-a captat atentia. Intradevar, nu mi-am irosit timpul cu Rich In Love. Rae era superba.
Ah, ce caut eu aici.. Trebuia sa ma fi nascut in anii `70. Totul era la locul sau, avea un sens.

Sunt tot la Ploiesti. Deja m-am obisnuit. Gosh, credeam ca vanzatoarele de la magazinul mic de langa Xerox sunt enervant de iritante dar dupa cateva zile de stat cate 10 minute la rand cu acestea de aici, m-am lamurit. Prefer afurisitele de la Bucuresti!
Hm, poate la sfarsitul saptamanii plec la tara. Sper. Hai fi de partea mea! Trebuie sa fac poze frumoase acolo. Si putin party time. Hihii.
Rafaela insista sa ma intorc acasa. Dar, nu si nu! Inca este vacanta. Ah, atat de putin timp ramas. O luna? Ce trist. Macar am un motiv sa ma bucur cand soseste septembrie. My sweet sixteen. Finally!:)
Eh, momentan ma ispitesc cu niste pepene si biscuiti, cico. Viata e frumoaaaaaasa. Si niste desene. Casa Foster pentru prieteni imaginari.
`Place lapte cu ciocolata! Imi plac cerealele. Si,si, mie cartofii!`
N-am sa uit niciodata diminetile de Craciun cu Tom and Jerry.
"porche ustede lenes!" :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI