Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

Only the Heart knows

Hmm, unghiile mele rosii arata tare bine peste tastatura neagra. Tocmai m-am trezit si, observ ca somnul a sters toata melancolia zilei. N-am idee daca am visat, dar daca am facut-o, cu siguranta a fost ceva frumos. Mai frumos ca orice alt  lucru pe care l-am facut azi. In caz de curiozitate, sunt a naibii de draguta dupa ce plang si dorm putin. (Doar unul din momentele "Sometimes I'm damn cute")
*
Poate ca au fost lucruri care mi-au stricat ziua, dar n-am de gand sa-mi stric singura seara gandindu-ma la ele. Asa ca vino sus daca ploua, Sunset street, no 174 (daca doresti sa inchei cea mai frumoasa zi cu Grown Ups sau Madagascar, inghetata de vanilie, prajiturele si pizza). 
Heyy, ghici ce am gasit eu in timp ce ascultam My Heart Will Go On!? Ah, am crezut ca mi se opreste respiratie cand am citit "In data de 6 aprilie 2012 Titanic 3D va lua cu asalt cinematografele din toata lumea. James Cameron promite ca fanii nu vor fi dezamagiti si ca experienta 3D va fi de neuitat." Suuper frumos! Noroc ca l-am vazut de cel putin sapte ori (altfel, ma inebunea asteptarea), ca este decembrie, ca vine Mos Nicolae, s-au deschis patinoarele, urmeaza sa se aprinda luminitele in oras (si sa le fac iar concurenta vecinilor din blocul de vis a vis, cine tine mai mult instalatia pe balcon, hihi). Apoi Craciunul si cel mai adorabil batranel si..deja incep sa fabulez :)) Oky, relax! Take it easy. 
*
P.S. Din toata inima, La multi ani, România <3 
Vremea a fost blanda, parada militara superba. Vazuta de la tv! Multumesc frumos! Pana la Craciun, nu ma cautati, va bazai eu, cand voi avea chef si nu-mi va fi "somn"!
Un fel de-a mai lungi cea mai frumoasa zi, partea a doua :>
Noapte buna! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI