Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

Brahms Lullaby

Era trecut de sapte jumate p.m. iar ea voia sa mergem la cumparaturi. Chiar daca ma enervez cand fac ceva ce nu vreau, (dar totusi o fac, pentru ca am o placere nebuna si iritanta de a ma purta frumos si de a face persoanele dragi, fericite), am facut repede dus si am plecat; cand am ajuns era trecut de opt si ma intrebam, ce caut eu duminica, la o ora ca aia, imbracata in jeansi si o bluza gri cu floricele cu umerii un pic dezgoliti, cand afara batea vantul si se lasese de jumatate de ora intunericul.  Okay, am trecut de parcare si am intrat amuzata pe usa rotativa. Vizitasem multe magazine, dar in momentrul in care il auzisem pe cel care canta la pian la cafeneaua Jacobs Cafe Culture, ma linistisem total. Si imi placea la nebunie, era minunat. Un domn de varsta mijlocie, imbracat cu o camasa alba, careia i se vedeau doar gulerul si manecile, deoarece avea un pulover subtire pe deasupra si niste pantaloni negrii. Printre melodiile cantate, au fost: Ballade Pour Adeline si Brahms Lullaby (sau Nani Nani, puisor). Au creeat o atmosfera super frumoasa. Ah, asta chiar m-a inveselit.

P.S. Stii ca as incerca sa inveselesc putin primele minute ale zilei de joi, dar n-am sa reusesc, "porche ustede leneşă" :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI