Hearts like Ours

Keep adventuring and stay not a grown up :)

Remember To Forget

Bonsoir! Sambata, o zi draguta de toamna, perfecta pentru vizionat filme si rontait biscuiti. De fapt, este perfecta pentru orice, doar e libera. Nu stiu de ce, dar cum vine weekend-ul, ma copleseste o lene, ca nici la telefon nu ma uit, dupa vreun mesaj sau apel. Am ascultat muzica pana m-am plictisit de tv si am cautat un film, nu stiam ce film, dar l-am cautat. Stii ce am facut? M-am uitat din nou la Shelter (2007). Ah, e minunat de fiecare data!
*
In continuare o astept pe sor-mea. Cred ca am petrecut o ora in fotoliu, intr-o pozitie pe care, nu pot s-o descriu, uitandu-ma pe tavan si la tabloul cu Michael, primit cadout acum douazeci de zile, de la Ioana ♥ & am ascultat cateva melodii ale lui Shane Mack. M-am gandit la o gramada de chestii (ca de fiecare data), iar cappuccino-ul de dimineata, este un sfert in pahar. N-am mai desenat ceva din iunie, iar inspiratia mea este pe minus. M-am gandit din nou la anii petrecuti cu Ioana, la toate nebuniile, prostiile, lucrurile frumoase pe care le-am facut. Sper sa le scriu undeva pe toate, inainte sa ma lase memoria, hihi. 
Momentan, vreau doar sa-mi creasca parul mai repede si sa gasesc o noua carte buna de citit. (Si bani de nas! Haha, prietenii stiu!) Deja am vazut al doilea episod din Jurnalele Vampirilor, deci cred ca cel mai bine ar fi sa prind ultima ora de somn odihnitor. Sau poate ma voi uita la stele. Peace and Love, babe. Sweet dreams.

Shane Mack-Remember to forget MP3 Download

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

VIZITATORI